Tilauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on oikeus perua tekemänsä tilaus ennen kuin tuote on ehditty toimittaa

  • Tilaustuotteiden tilauksen voi peruuttaa ainoastaan 3 päivää tilauksesta sillä sen jälkeen tehdas on laittanut tuotteen tuotantolinjalle ja peruutus ei ole mahdollinen
  • Jos tilaus on ehtinyt lähteä matkaan palautetaan asiakkaalle tuotteen hinta ilman toimituskuluja.
  • Jos tilausta ei ole noudettu postista tai matkahuollosta ja tilaus palautuu takaisin lähettäjälle  eikä tilaus ole peruutettu peritään asiakkaalta säilytysmaksua 20 € per tilaus tällöin asiakkaalta peritään myös tuotteen lähettämisestä ja palautuksesta syntyneet kulut.
  • Jos tilaus vaurioituu kuljetuksen aikana ei tilausta voi peruuttaa vaan asiakkaalle toimitetaan uusi tuote tilalle.

Hyväksytyn tilauksen peruuttaminen tapahtuu se ainoastaan sähköpostitse myynti@turunkaluste.fi jolloin ilmoituksessa on mainittava

  • tilausvahvistuksen numero,
  • tilauspäivä
  • asiakkaan nimi ja osoite puhelinnumeroineen.
  • mitä tuotetta peruutus  koskee

Jos tilaus on  peruutettu muulla tavoin ei peruutus ole hyväksyttävä. Yritys  ei vastaa peruutuksesta, jonka asiakas on tehnyt ilman yhteydenottoa yrityksen asiakaspalveluun ja ilman vaadittuja toimenpiteitä. Tällöin voidaan katsoa toisen osapuolen rikkoneen sopimusehtoja eikä peruutusta ei katsota hyväksytyksi. Yrityksellä ei ole tällöin velvollisuutta tehdä tilauksen peruutusta.

 Pankkipalvelumaksut maksun palautuksessa

  • jos tilaus on maksettu klarnalla on peruutus kuluton
  • Jos tilaus on maksettu ennakkolaskulla pankin kautta on peruutus kuluton
  • Tilaus on maksettu paytrailin kautta vähennetään siitä palautuskulut joka vaihtelee maksutavan mukaan 0,70 tai 1,00