• Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

  • Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?
  • Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

  • Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?
  • Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulee vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.

  • Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?
  • Varastossa olevat tuotteet toimitetaan luvatun toimitusajan puitteissa, 2-5 arkipäivän sisällä. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy tuotteidn arvioitu toimitusaika.

  • Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
  • Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.

  • Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?
  • Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.

  • Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?
  • Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen. 

  • Mitä tarkoittaa toimitus ensimmäiselle ulko-ovelle?
  • Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle.  Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle.

  • Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?
  • Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa ja sen jälkeen toimitustapalisä jolloin tuote on saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.

  • Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?
  • Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.

  • Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?
  • Saatte sähköpostiinne tiedon kun tuote lähtee matkaan ja siinä on rahtinumero ja linkki josta voi tarkistaa missä toimitus on menossa. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.

  • Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?
  • Kyllä valitsette vain toimitustapalisästä kierrätyspalvelun.

  • Voinko noutaa tuotteet myymälästä
  • Tuotteet voi noutaa myös myymälästä. Verkkokaupasta tilattaessa valitkaa oikea toimitustapa.

  • Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?
  • Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.

  • Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.

  • Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?
  • Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.

  • Voinko palauttaa tuotteen?
  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

  • Maksaako tuotteen palauttaminen?
  • Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle, palautuskulu on sama kuin tuotteen toimituskulu.

  • Onko tuotteilla millainen takuu?
  • Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

  • Tuote oli viallinen, miten toimin?
  • Lähetä sähköpostia, kuvien ja tietojen kanssa osoitteeseen: myynti@turunkaluste.fi
0 tuotetta
Summa: 0.00 €
Avaa ostoskori »
AJANKOHTAISTA:

    




AJANKOHTAISTA: